Nu är det bara helg

Nu är det bara denna helg kvar, Nu är det inget mer sommarlov.
Det känns skapligt tungt att skolan börjar nu redan på måndag.
Men det är väl som sagt bara att stå ut , och se glad ut att skolan har börjat igen .
Innan skolan börjar blir de att tvätta massa kläder så man har lite att välja i mellan.
Det är de värsta om man inte har kläder att ta på sig, så då är det bäst att tvätta så man har rena kläder. haha

Denna helg blir de att mest ta det lungt men imorgon ska man på kalas.
Min systers man Jesper fyller på måndag men vi ska fira honom på lördag bara för alla kan då.
Min älskling kanske inte ska med för han ska nog köra lite Cross.
Så då blir de bara jag & lilla catch som ska dit. Och min familj då : )

Idag blir det att ha lite myspys här hemma. äta massa gott och så .
bara jag & andreas. helt underbart . Längtar som bara den tills en dag. de ni. 

Love u so much darling. (v)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: det är ju det :)

2007-08-17 @ 12:58:00
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: viktoria

hej frida :) ja det var ett tag sen. Är allt bra?

2007-08-17 @ 15:51:34
URL: http://viktoriatheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0