Ensam + Kalas.

Min älskling har åkt iväg till vadstena för att åka lite cross. Det känns så himla jobbigt när han åkte iväg.
flera timmar tills han kommer hem. Och så blir jag ensam med catch här hemma. Såhär tidigt.
men klarar mig, antar jag :) Det är bara lite smått jobbigt för man har ingen alls att prata med än sig själv då.
Ska ringa mina föräldrar sen & se vad dom sysslar med , behöver låna deras tvättmaskin för denna jäkla helg såklart skulle all tvättid vara bokade, så som tur har min mamma egen tvättmaskin så får åka dit och tvätta som tur är. Behöver lite nytvättade kläder innan skolan börjar. Kan ju inte ha smutsiga kläder heller.. URK .

Just nu sover catch som en stock inne på toaletten den tokisen. Och jag ska försöka få i mig lite frukost.
men har så himla svårt att få i mig något såhär tidigt, men de är bara att börja vänja sig för skolan börjar ju på måndag. som tur börjar inte vi förns halv ett på måndag. bara för alla ettor ska kika runt och så. = )

det är inget bra väder idag heller, vad jag ser nu iallafall.
men de verkar lite som om solen kommer titta fram åtminstonde.
nae, nu ska jag sortera tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0