Det blev fint väder

Trodde inte det skulle bli fint väder idag, blev titt det blev de : ) Konstigt nog.
Igår var de faktiskt en helt ok söndag för min del. åkte till Ikea med mina föräldrar och båda systrarna.
Blev förvånad när min älskling gav mig 1000kr i handen. Fick handla prices vad jag ville för dom : )

Så köpte två Jeans På BIK BOK kosta bara 99:- /styck. Så köpte två stycken för 198:- Bra kap .
sen på Kappahl köpte jag som en tunnika/klänning för 199:- sen en massa fina saker inne på Ikea och sen en matta på Ö.B och lite kolligeblock till skolan där. Så lite fynd hittade man. Skönt med lite nya kläder tycker jag.

enda som behövs inhandlas nu är en väska och ett par nya skor. Det är vad jag vill ha nu =) måste HA.

Idag blir de nog att bara ta det lungt.. är rätt sugen på att sola solarium, för denna sol tar ju fan inte knappt någonting ju. denna sommar har inte varit bra men den duger. lite trälit att solen lär komma nu när skolan börjar.

Ska kila , hare bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0