Dessa dagar

Skolan har hållt på i 2 dagar nu , och är redan trött på skiten. Förstår mig inte hur dom kan göra såna scheman som vi fick . Går fan varje dag sent. Orkar knappt.. Så fort man kommer hem så lägger man sig oftast i sängen och sover ett par timmar.. Tänk ska hålla på såhär ett tag nu, men de är väl bara att stå ut. Då var de tusan mycket slappare i ettan förut . Och denna termin ska vi börja med HP-bladet också, Snacka om mycket jobb.

Praktisk marknadsföring A , Näthandel A . Personlig Försäljning A.
Hur fan ska man orka ? URK..

Svenska ska vi fan inte tala om , Gillar verkligen inte läraren vi har. Nu är jag verkligen negativ men inget är bra nu. Önska man kunde få lite bättre lärare i vissa ämnen och ett bättre schema. Då skulle de bli mycket lättare.

Efter man slutat idag så cykla jag direkt efter skolan till macken för att se vad min älskling hade för sig.
och sen skulle man hämta catch där för han är där varje dag nu , plutten. Han sköter sig riktigt bra.
Men jag är så himla van i att vara med honom varje dag , men nu kan man inte de för att denna skola har börjat och att sommarlovet är slut , annars var jag med catch varje dag här hemma.. Gick långa promenader och tränade också. Vi hade riktigt kul ihop, de ska bli mer träning nu för vi ska träna stå träning med honom, för den 2 sep ska de ännu bli en utställning i valdemarsvik med honom, hoppas på att han vinner nu = )

Nu ska man ta något att äta sen lägga sig och sussa lite . är skapligt trött ..

kommentera gärna ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0