Ännu en fredag här

Tänk att denna vecka bara rusade iväg. Blev hemma i 2 och en halv dag. Känns rätt jobbigt. men bättre att bli frisk än att gå till skolan och vara skit varm. Gick iallafall halva onsdagen. Tänkte först vara hemma den dagen med, men provade att gå, men klarade bara av halva, eller lite mindre än halva var de väl men ändå. Idag har man mest bara slappat framför tvn och sett på lite filmer som man köpte igår. Åt lite gott och så. Missade varmkök idag i skolan. Jag som ville dit, men var för varm. *Suck* Undra om klassen iallafall hade kul utan mig ?! *skratt* Undra om sandra fick vara själv i köket att göra Pizza idag då , Jag som inte kunde vara med. Ville det. Men ändå är de bättre att vara hemma och se till att bli bra. Men jag gjorde mat åt mig och älsklingen förut när han hade lunch. Gjorde Skruvade makaroner & skinksås. Riktigt mumsigt. han gillade det som tur var .* ler * 

Ska se vad de blir för något gott nu, för är lite hungrig faktiskt. Men vet inte riktigt vad jag är sugen på. Se vad min älskling är sugen på. Klockan går så otroligt fort nu. Förut när man var ensam hemma med catch så gick klockan skit sakta. Men nu går den tvärtom. Men så är det ibland. Undra om man har missat mycket i skolan med uppgifter och så?! Jag hoppas iallafall inte det,  då är de inget kul.. Vi får hoppas att jag inte har gjort det.

Nu ska man ta och se om de finns några att prata med på msn. Och så ska vi se vad man ska äta också.
Ha en fin fredags kväll allihopa. Jag älskar dig andreas, du & jag föralltid. (v)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det du som frågade om hr man fr bilderna längst up på sidan?iaf jag har lagt in dom som 1 avlång bild bara. fråga gärna om du inte förstår!

2007-08-31 @ 22:15:01
URL: http://maliiiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0