Yes, vi fick en liten valp.

1 Juni , Kommer vi hem lilla valpen Ozzy. Vi ska åka & välja en nu i början av maj. När vi får hem lilla valpen är den 9 veckor. Kommer bli väldigt intressant och se hur den kommer trivas här hemma hos mig & andreas.Vi får hoppas på att den kommer trivas jättebra med oss två, & det tror vi den kommer att göra också. Ska ta massor av bilder när vi är där och väljer våran lilla sötnos. 

Igår satt man säkert 3 timmar & 30 minutertoan. För har åkt på urininfektion, så imorgon ska man till sjukhuset & ta ett urinprov, eller ska lämna det. För ska ta provet här hemma på morgonen. Kanske får pencillin emot det , vill helst slippa men har jag det är de bra om man får något som gör att det går bort. Så idag blev man hemma från skolan för har sån värk för igår kissade man blod, men gör inte det nu. Har mest bara ont när man kissar. Hoppas på att det snart kommer att gå över.

Prices ringde min älskling , så söt .
Han kommer snart hem, Skönt . Så jobbigt att vara ensam här hemma .
Men han kanske skulle till jobbet sen & fixa lite med sin bil , Kanske blir att man fixar lite med de där provet Jag har på fredag som man igentligen skulle ha haft idag , men mådde så dåligt imorse. Ska nog försöka ta disken där ute i köket snart , om man har någon ork , Just nu känner jag mig väldigt varm.

Du är mitt allt min lilla bumbibjörn. Ett liv utan dig skulle inte ens gå. Skulle vara ett stort hål i mitt hjärta om du försvann. Jag skulle dö om du bara försvann ur mitt liv. Men jag vet att det aldrig kommer att ske, Jag vet att det alltid kommer att vara du & jag föralltid.
För både du & jag älskar varandrahimla mycket , Du & jag tills döden skiljer oss åt.
Jag älskar dig djupet av mitt hjärta , Andreas mikael Svensson.

Tack
&Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0