Sjukhuset

Var där imorse vid 8.30 och lämnade urinprovet, och dem tror man har urininfektion .
Men
blir det värre så ska man ringa ner och be om pencillin. får se om det kommer bli bättre.Värsta av allt är att jag springertoan stup i kvarten och det är inte alls kul. Kan inte göra ett skit . Så får se hur min skoldag kommer bli , Som det känns nu så kommer man bara få springa toaletten i skolan. Har man gått på toan än gång så kommer man få springa på toan 10 minuter efter. Usch. Och det lär bli rätt jobbigt när man ska till skolan , Så får se om det blir bättre ikväll eller inte . Sånt som märks!

Sitter
och väntar att min älskling ska ringa, han är och bärgar en långtradare som har kört ner i ett dike. Så hoppas på att han snart ringer så man kan åka hemåt , för behöver vila känner jag. Undra om min älskling har fått i sig någon lunch idag, Jag hoppas på det iallafall , annars är han nog väldigt hungrig om han inte har ätit sen frukost eller när han nu åt sist. Undra vad han & jag ska laga för lunch idag då, Jag har inte riktigt ännu bestämt vad det blir för mat . Helst vill jag bara lägga mig i sängen hemma i lägenheten & sova i flera timmar , är vad man känner just nu för..Ska gå ner & kolla vad min mamma gör nu , så slipper hon vara där nere själv. 
Tack&Hej.  

Jag älskar dig Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0