Jag älskar dig , & förlåt.

Jag sitter bara här & tänker på att du är min. tänk vilken underbar tid jag fått & förhoppningsvis kommer få med dig, 6 månader & lite till har gått. Och det kan bara inte bli bättre en såhär. Du är mitt liv andreas. Du är verkligen underbar. Du är allt jag vill ha. Du är den jag vill gifta mig med & skaffa barn med dig. Jag vill allt med dig darling. Går inte en sekund utan att jag tänker på dig min Gullegris. Jag älskar dig så mycket !

Förlåt älskling, för det där förut, Kändes fel. Förlåt !
Vet inte vad som flög i mig , men ibland känns de som du har svårt att lita på mig.
Försök lita
på mig , förlåt ännu en gång. Du vet att jag älskar dig mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0