Tycker om dig så himla mycket

Andreas, du är den bästa personen i mitt liv. Är så himla glad att du finns i mitt liv.
Du betyder massor för mig. Tycker om dig så himla mycket! Du bryr dig så himla mycket om mig. Jag tror det kommer funka hur bra som helst mellan oss , älskling. Och att det kommer hålla länge.
Tycker om dig massvis , jag är bara din. Och jag tänker vara det föralltid.

Just nu sitter man bara här i mitt rum & i huset helt ensam med högmusik.
Sitter bara här & tänker på Andreas och mig. Att vi har det så himla bra & hur mycket vi tycker om varandra. Jag kunde verkligen inte släppa dig igår, kändes det som. Jag ska nog plugga lite sen, så man får något gjort. Har lite att stå i som sagt. Men ska iallafall träffa min älskling, så är det bara.. kommer sakna honom så himla mycket i helgen som kommer. Men du kommer vinna tävlingen, älskling. det vet lilla frida. hi hi 
Bara tänka på mig om det börjar bli jobbigt när du kör runt med crossen. hi hi 
Jag kommer tänka på dig hela tiden när du är på gotland. Och hoppas att helgen går fort så man kan få träffa dig på söndagen sen : )  Kommer flyga på dig & krama om dig som en tok. hi hi

Och helgen som var nu då , den har varit ok faktiskt. I lördags så gifte sig min älsta syster sig.  Så nu är hon som sagt ingen Holmsten längre utan en Karlsson . hi men bröllopet var hur fint som helst. Och jag hade världens bästa människa bredvid mig , min andreas. Och bröllopstårtan ska vi inte tala om hur fin den var. Ska nog lägga in en bild på den här .
Nu ska man ta & kila.
Ha en fin dag.
Puss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0