Mys pys

Åh älskling:) vad kul det var att flytta med dig igår:) slutet på något gammalt å början på något nytt, ska bli så kul å få inreda lägenheten med dig, va kul att du tyckte om lägenheten lite iaf:) Vi ska göra den såååå mysig å jag hoppas att du kommer va där väldigt ofta, för jag klarar mig inte utan dig jag vill va med dig
jämt!!!
På torsdag ska vi åka å köpa en underbar säng til oss... tror den kommer passa bra i det blåa rummet:)
Måse ha e hel del grejjer, men får ta lite i taget lr hur älskling;)


Att få vakna vid din sida med orden jag älskar dig från dina söta läppar är verkligen så underbart, ja blir så himmla glad av att höra orden:) även afst jag vet att du gör det så är det så underbart å höra:)
Jag vill älska dig förevigt du är min och jag släpper dig inte, aldrig någonsin!
Du är värd all kärlek man kan ge å jag gör vad som helst för dig, tex hämtar huvudvärks tabletter kl 5 på morgononen:)

Saknar dig sötnos men jag kommer hem till "oss" runt 5 hopaps du är där å väntar på mig gumman, att jag får en bamse kram å ett leende när du öppnar dörren åt mig hihi

U AND MED FOREVER HONEY... Du är det enda som betyder så här mycket

/Din snutteplutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0