Ledig idag .

Det känns underbart att vara ledigt idag , För var så himla trött imorse . Så det kändes bra att få sova lite längre idag , men min älskling fick gå upp tidigt , den stackaren . Men jag följde med ner till dörren för att få pussa & krama om honom lite . Att vara ifrån varandra en hel del timmar är väldigt svårt asså . Speciellt nu när vi är varje dag . Då är det mycket svårt kan man tala om !
Jag älskar dig , honey. Du är det bästa jag har .

Ska plugga sen faktiskt , för måste klara TurismProvet jag har på Onsdag .
Var så himla snällt att jag fick göra det hos Bosse . kändes mycket bättre . 
För känns som jag blir mer stressad när jag sitter i klassen . Så hoppas på att klara provet nu på onsdag.
Jag ska ge mig fan på det iallafall . Annars slår jag huvvudet i väggen eller något . För orkar inte få mera omprov & skit . Sånt orkar man inte . Ska läsa lite sen med & fixa lite matte . Det behövs det med . 
Så känns som man har en hel del att göra . men ska iallafall hinna med att vara med min sötnos . 
För klarar mig inte utan honom en dag alltså . Du är det bästa som hänt mig älskling . 
Härom dagen så fick man en lapp från rekorn Gösta att man ska på möte med , Marieanne (min lärare) , Rektorn , Kuratorn & morsan sen lilla jag . För att dom ska se om man kan få lite mer stöd med mina studier .  Visst är det bra , men man känner sig handikappad eller något , eller att man är usel i skolan .

Nu ska man fortsätta prata med min sötnos på msn .
Jag älskar dig mest honey . <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0