Jag orkar knappt .

Jag orkar inte med provet , får inte in något alls .
vill ha andreas här bara , enda jag begär just nu .
Vill bara vara i hans närhet , strunta i allt annat .
Orkar inte med skolan mer , hatar henne som fan , orka med kärringen .
Hon sätter så himla mycket krav på en . Hamna direkt inte i världens bästa grupp . Så jobbigt .
Kommer säkert hamna efter känns de som . Usch
Hatar kärringen , och bergska .
Nu blev allt bättre , för min darling kom in på MSN : )
Jag är totalt tokförälskad i honom , och jag älskar honom mest av allt .

Måste fan plugga mer , men orkar inte .
fattar inte ens vad jag läser ens ju . -suck.
Så får stenplugga sen när jag fått hem samhällskunskaps boken hit .
Har inte så mycket att skriva här igentligen , enda lektionen som var idag , var idrotten .
och då käglade vi , gick väl bra . fick ner mer än sofia & sussi iallafall ;) hihi
jag har mina knep ;) haha . Nu ska man fortsätta prata med sin älskade plutt .
älskar honom djupt in i mitt hjärta , på mitt hjärta är det inristat hans namn . ANDREAS !
Du kommer alltid finnas därinne . Och det vet du redan om .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0