Jag är så himla GLAD

hans sätt , hans leende & hans skratt får mig att bli så himla glad .
Du är det bästa för mig , andreas . Du är det underbaraste jag någonsin har .
Tänker aldrig släppa dig . Jag har aldrig varit såhär tokkär förut . 
Och det menar jag , för varje gång vi ses så pirrar det i magen på mig . 
Det kändes så himla bra när jag sa att Jag älskar dig när vi låg här hemma i min säng . 
Det syndes att du blev rörd när du fick höra när jag sa dom tre magiska orden till dig . 
Och imorgon är det 1 månad mellan oss . Allt är så underbart . Jag älskar dig honey. 
Släpp mig aldrig , jag vill alltid vara i din närvaro , vill alltid trösta dig . 
Vill alltid se dig tävla på banan , hoppas få göra det sen när det börjar igen : )
få heja och skrika på dig . Det skulle vara underbart .

Jag älskar dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0