Jag älskar dig

Sa dom tre magiska orden till dig igår för första gången.
Det kändes så himla bra & rätt . älskar dig väldigt mycket även om det inte hållt länge mellan oss.
men det känns som vi är så himla lika varandra. Så känns bra .

Nu är det redan söndag då!
Och jag är ledig imorgon , skapligt skönt , men ändå trist för att man blir ensam hemma .
I helgen så har man varit med sin älskling igen då , går inte att vara utan dig , honey.
I fredags var vi bara här hemma & tog det lungt , bara för att jag skulle på öppet hus på lördagen.
Så var bara där i 2 timmar . Vi Fick gå då! Så det var skönt det . Blev inte att vara så mycket med Sofia i lördags , men hon hade iallafall simon . Så jag var med susanne . var kul  .
Och idag , så har vi varit hemma hos andreas föräldrar för att lämna en fars dag present till hans farsa.
och sen har vi varit & solat , blev skapligt brun iallafall . Så är nöjd. -skratt.
& nu gör man inte mycket alls , min älskling sitter i hallen med min bror & spelar lite X-box .
Undra om det går bra för honom ?! *Skratt* hi

Imorgon , blir det att plugga lite på turismprovet jag har på onsdag.
för jag måste verkligen klara av provet asså .
enligt rektorn & min lärare och så , så verkar man vara ett problembarn eller något .
känns som det när man blir kallad dit liksom . -suck . men bara bita sig i läppen & se glad ut .
Jag ska fan visa dom att jag kan , ska inte vara ett jävla problembarn som behöver mycket hjälp .
Jag kan om jag vill . och jag gör hela tiden mitt bästa , men jag visar tydligen inte det för dom .
Nu ska man nog ta och läsa lite bok kanske , eller spela lite spel på datorn : ) hi

tack & Hej .
Puss  *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0