Du är så underbar!

Älskling!

Det
har gått över en månad nu, det känns fortfarande lite overkligt. Som om du vore en dröm, den bästa dröm jag någonsin haft. Men du är min å du är verkligen MIN
  Jag vet inte hur jag skulle kunna beskriva min kärlek till dig, hur mycket jag älskar dig! Det går bara inte sånt kan bara visas på vårat egna lilla sätt. Våra kramar, våra kyssar, våra mysiga stunder.
Vad man en gör med dig så får man ett leende på läpparna. Jag har inte haft tråkigt en enda gång med dig! Vi har små grälat om en liten plutt grejj på över en månad, Det måste bara betyda att vi passar väldigt bra ihop!
Vi är så lika, vårat sätt, våran kärlek till varandra är något helt magiskt i mina ögon
Våran kärlek är något som alla borde få uppleva:)
Jag skulle inte byta ut dig mot någon i världen, det lovar jag dig! Det jag känner kan inte kännas mer rätt, du är helt enkelt allt jag vill ha å lite till, DU! är oöverträffbar

Igår när vi hade krupit ner i sängen.
Jag: Vad tänker du på?
Du: På dig
Jag: :D vad förnåge?
Du: På våran framtid, på all underbart vi ska få uppleva
Jag: *tårar i ögona* Jag älskar dig så himmla mkt
Du: Jag älskar dig med
 
När man tänker på hur vi är mot varan så blir man tårögd..
Att få höra sånt altså, det går rakt in i hjärtat å klamrar sig fast där för evigt, Förevigt föresten det är dig jag vill leva med.. Förevigt

Snart blir det flyttdax också:) ska bli jätte kul jag flyttar till en 2a nära jobbet:)
Jag hoppas min älskling å jag kommer trivas där:) För jag hoppas du kommer va där OFTA!:)
Och att vi komemr få många minnesvärda stunder med varandra där...

Jag älskar dig frida du är allt, utan dig skulle jag inte kunna leva längre

/Din egna lilla Andreas *puss på pannan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0