Det vackraste jag vet

Orden i mitt lilla ordföråd börjar ta slut.... du går snart inte beskrivas med ord längre älskling
DU gör mig mållös, du får mig att gråta av lycka.. det har ingen å jag menar verkligen ingen annan fått!
Du är verkligen värd att dö för, jag skyulle göra allt för dig eller skulle? jag gör det...
När du får saker av mig gumman, det är bara ett försök från min sida å verkligen visa hur mkt du betyder för mig, jag försöker göra det så gott jag kan iaf...
  Jag älskar dig lika mycket även fast du har en dålig dag, Orden jag lämnar dig aldrig är inget jag säger bara. Det kommer från hjärtat och hoppas det går rakt in i ditt med:)
Jag blir så rörd när du säger att du ser en framtid, jag tycker det är så himla gulligt
Och du ska veta att jag ser också en framtid med oss, det känns självklart på någe sätt:)
wie blir varm i kroppen när ja tänker på oss:D

Du klarar det du kommer fixa det jag vet det älskling!!

Älskar dig förevigt jag är dig förevigt förälskad ditt namn är inbränt i mitt hjärta och kommer aldrig försvinna...

Då å jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0