Dålig dag & underbar pojk.

Såhär såg min dag ut igår !
Hände skapligt mycket saker med mig igår , För det första gör man illa foten i skolans trapp.
sen under dagen fick jag som konstiga blåsor på överläppen , som bara kom dit . Fattar inte hur .
Så är Jättesvullen , & vet inte hur man ska göra . Så har inte fått i mig så himla mycket mat .
sen skulle man fixa praktik , men idioten man prata med var skit tjurig och typ slängde på luren mitt i örat på mig. Sen skulle man åka iväg & köpa present åt min älskling bara för vi firade 1 månad , och då fanns inte den saken man skulle köpa , sen så skulle man ta ut pengar men då funka inte mitt kort . Så fick åka till viberga & där funka kortet , som tur var . annars hade jag blivit skogstokig på det. Sen när man skulle kolla på ett par skålar i en hylla , så rasar nästan hela den hyllan ner så alla skålarna var nära på att gå sönder, men som tur var morsan snabb och hjälpte mig . Annars hade man kanske fått betala dom . Och det vill man ju direkt inte göra . Så hjärtat slog skapligt fort då !

Min dag idag !
Började med att man hade matte, det var skapligt ok där . Bara det att man är så himla trött .
Sen hade vi engelska , men satt mest & pratade. För då gnällde man om att man var hungrig.
Men sen när man väl var i matsalen, så kunde man inte få i sig något , bara för dessa jävla blåsor.
jag försökte äta , men gick som sagt inte. Och ändå var det soppa & det funka inte . -surt -
Sitter här nu och väntar på att klockan ska slå 17.00 så man kan få vara med sin plutt .
Saknar honom så himla mycket , kan inte vara utan honom en hel dag .
Du ska veta andreas , att du är verkligen det bästa som hänt mig . älskar dig så himla mycket.
Jag kan verkligen inte låta bli att sluta ringa till dig , så du får ringa upp mig .
Måste verkligen få höra din röst i telefonen , så mycket saknar man dig om dagarna att man saknar ditt prat . Älskar dig så mycket att man nästan kan äta upp mig själv .

Jag ska nog snart ta & göra lite matte innan min älskling kommer .
Eller så ska man nog ta och sova någon timme . Så kanske man blir väckt av älsklingen sen .
Det märks ju . Skulle behöva städa i mitt rum också , har så himla mycket jag ska göra nu för tiden .
man blir så himla stressad av allt , Och nu har brorsan & hans vän kommit hem också . så då får man ingen lugn stund heller . Skapligt jobbigt !
Båda är så himla jobbiga. Ska ta & vila mig lite nu .
Jag älskar dig min andreas .
U and Me Forever. ( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0