äkta kärlek .

Jag är så himla kär , tänker aldrig lämna dig .
du betyder så mycket för mig .
Känns så bra att ha dig vid min sida hela tiden & att du bryr dig .

Jag älskar dig otroligt mycket .
känns som vi har en bra framtid framför oss .
Så känns det för mig nu , helt underbart .

Sitter & tittar på min sötnos som sover så sött .
Ska nog ta & lägga mig brevid honom sen . När man väl har skrivit klart detta .
Sen blir det att åka hemåt till andreas lägenhet , se om vi ska laga mat eller hur vi ska göra .
Det märks väl , men innan ska vi lämna kokosbollarna hans mamma&pappa har köpt av mig.
Det var snällt av dom , så man blir av med dom.
För pengarna ska nog snart vara inne tror jag . Det verkar så iallafall .

imorgon ska man ta & se om man får tag på skolsköterskan i skolan .
Hon är tusan aldrig där när man behöver henne . Ska fråga vad de kan vara för knöl på halsen och varför man är så himla öm där , och vad som gjorde varför man fick två blåsor jättesnabbt på överläppen. Helt sjukt att dom kom så snabbt i tisdags . Dom kom på fel tidpunkt , eller vad man ska säga. Jobbigt att ha dom sitta där , för det är direkt inte så himla snyggt .
Men dom verkar börja läka iallafall , så det går framåt . Tur det ..
Annars hade jag nog dött eller något , hihi nävars . men nästan iallafall .
Nu ska man ta och göra något annat .

Tack & Hej för mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0