Åh , är rörd .

Så sött & gullig när du skriver i min blogg älskade .
Du är totalt underbar , älskar dig på alla sätt och vis.
Jag kan inte skriva lika fint som du skriver på min blogg .
Det går bara inte , får inte fram orden , men du vet redan att jag älskar dig .
Och du behöver inte köpa massa saker för att du ska visa din kärlek , jag vet redan att du älskar mig högt.
Du är det bästa älskling .

Ska snart kila från datorn , för ska med den tråkiga bussen , får bli frukost i skolan sen vid nio .
för hinner fan inte äta här hemma , och finns inget här hemma heller så .
tur att man har lite pengar kvar iallafall : ) hihi
Hoppas mötet går bra idag , och provet. ska fan klara det . så är det bara..
Jag älskar dig andreas , det vet du om ; )

din frida .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0