Du & jag

Jag har aldrig känt såhär förut för någon. Det känns verkligen som detta förhållande kommer hålla förevigt. Det är iallafall det vi hoppas på . Få bygga så mycket kärlek som helst med dig och minnen.
Som om du är den rätta för mig , och det är vad jag tror också! Allt är helt enkelt underbart . älskar dig!

Och ikväll ska man bli bjuden på något gott som min älskling ska göra hemma i våran lägenhet.
Så det ska bli kul att få smaka & ha tända ljus & grejer . myspys.
Och så är Harry Potter på kanal 5 ikväll också , Så det blir extra mysigt .
Är inte med min älskling nu , känns tomt . han är och kör lite med en race bil eller vad man ska säga.
Såna små bilar som man kör på en bana : ) Så han kommer väl någon gång senare och hämtar mig.
Försöker få tag på honom hela tiden för att min bror kanske har sålt hans X-box för 900:- 
men jag måste få tag på honom för att se om han vill ha 900:- för det , menar kan direkt inte jag bestämma. Det är ju hans grejer . hihi 
Sitter och saknar min darling skapligt mycket redan , svårt att vara utan dig plutten.
speciellt när man är så van i att vara med dig varje dag och sova brevid dig jämt.
så är det tungt att vara utan dig ! men bara att vänja sig . Du är mitt allt .

Annars så tvättar man & har sig här hemma hos min mamma.
Det behövdes faktiskt . Hade en hel del tvätt .
Så ska snart gå & kolla hur mycket det är kvar på maskinen .
Så man kan få lite nytvättad kläder hem till Andreas & min lägenhet .
Annars är min mamma barnvakt till Johannes , Systers son .
För att syster och hennes dotter är och ser på bio .
Så ska väl ner och leka med Johannes snart , se vad charmtrollet gör.
Så ha en trevlig helg . Jag älskar dig massor , Andreas . Du är mitt allt & mitt bästa .

Tack & Hej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0